onsdag 26. november 2014

Bryllupskake til to kjemikere


Dette var virkelig litt av et kakeoppdrag, dere!
Ikke bare var det modellert brudepar, men selve kaken skulle være formet som en erlenmeyerkolbe. Puh!
Kjempegøy, og jeg storkoste meg virkelig med å lage kaken :)


Fargetemaet i bryllupet var gult, så "væsken" i flasken ble gul.
Bruden hadde også på seg gule sko, så den detaljen fikk jeg også med.
Lagde også brudekjole og dressen etter bilder av orginalene. Fint når man ser likhetene!


Innholdet i kaken var:

- sjokoladekake med sjokoladefugde, bringebærmousse og vaniljekrem.


Brudebuketten bestod av gule blomster, så jeg lagde en liten kopi i sukkerpasta.
Brudgommen holder i en Rosenborg-skjorte, og ved levering plasserte vi et Bergen kommune flagg i hånden til bruden. Dette symboliserte hvor de kom fra.


Et herlig oppdrag, og jeg er beæret over at jeg fikk lage kaken - tusen takk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tilbakemeldinger blir jeg glad for vettu!