søndag 23. november 2014

Bryllupskake - kongeblå og personlige detaljer


Dette kakeoppdraget gledet jeg meg til i lange tider!
En av de største bryllupskakene jeg har lagd - på hele 5 etasjer.
Temaet var hvitt, sølv og kongeblå, med personlige detaljer som symboliserte yrkene til bruden og brudgommen (sykepleier og tømrer).


Innimellom blomstene lagde jeg sag, hammer, sykepleierhatt og sprøyter.
Monogrammet til brudeparet kom også med.


Innholdet i kaken var, i alle etasjene:

- sjokoladekake med sjokoladekrem, sjokolademousse og vaniljekrem.

Trekk og pynt i sukkerpasta.


Siden brudgommen er stor fan av The Simpsons, ble en liten Homer plassert bak på kaken - tittende ut fra sukkerpastaen :)


Dette kakeoppdraget storkoste jeg meg virkelig med, så takk for at jeg fikk lage kaken til den store dagen deres!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tilbakemeldinger blir jeg glad for vettu!