tirsdag 7. januar 2014

Bryllupskake med blondemønster og roser


Å, for et kakeoppdrag!
Brudeparet hadde klare ønsker og visjoner når det gjaldt kaken sin, og jeg storkoste meg med å lage hver eneste detalj :)

Kaken skulle være på 4 etasjer, hvor 3. etasje skulle være veldig høy og 4. etasje også litt høy.
På alle etasjene utenom 3. skulle det være et romantisk blondemønster, og mellom 2.- og 3. etasje skulle det plasseres 3 store roser i vannmelonfarge.
Bladene og monogrammet skulle være i en dus mintgrønn farge.



Innholdet i kaken var:

1. etg. - gulrotkake med kremostglasur.

2. etg. - sjokoladekake med sjokoladefugde, bringebærmousse og vaniljekrem.

3. etg. - vaniljekake med sjokolademousse, sjokoladekrem og karamell med ristede mandelflak.

4. etg. - red velvet kake med kremostglasur.


Trekk og pynt i sukkerpasta.

Og på venstre side, like bak rosene gjemte det seg en herlig liten detalj som jeg glemte å ta bilde av!
Nemlig en liten Spidermanfigur som titter ut under sukkerpastatrekket.
Fant et bilde på nettet som viser hvordan det så ut: 


Fantastisk!
Dette var en hyllest til brudgommen som er veldig fan av Spiderman :)


Tusen takk, Cecilie og Nikolai, for at jeg fikk æren av å lage bryllupskaken deres!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tilbakemeldinger blir jeg glad for vettu!