tirsdag 17. september 2013

Bryllupskake med 50 porsjonskaker


I våres fikk jeg i oppdrag å lage noe som jeg aldri før har prøvd meg på - og det liker jeg! :)

Istedenfor en vanlig bryllupskake ønsket brudeparet en liten hovedkake med tilhørende 50 petit fours (småkaker/porsjonskaker). Alle i fargetemaet for den store dagen: hvit og gammelrosa.

Og slik ble resultatet:


Hovedkaken med roser og småblomster.

Innholdet i hovedkaken er sjokoladekake med ett lag makronbunn, sjokolademousse og karamell med hasselnøtter.

Innholdet i småkakene var halvparten av dem med samme innhold som hovedkaken, og andre halvparten med bringebærmousse og rørte bringebær.


Hovedkaken sammen med tre av småkakene, som ble lagd for å matche hovedkaken.


Veldig spennende og annerledes :)

Ha en flott dag videre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tilbakemeldinger blir jeg glad for vettu!