søndag 20. januar 2013

Rosa dåpskake med favoritt kaninen


Dette designet har jeg jo også laget tidligere, blant annet her.
Men denne gangen ble det en liten vri, da moren til dåpsbarnet lurte på om jeg kunne bytte ut den hvite bamsen med en modell av datteren sin favoritt kanin.

Og slik ble resultatet: 



Innholdet i kaken er:

1. etg. - Sjokoladekake med lys sjokoladekrem, jordbærmousse og jordbærgelè.

2. etg. - Vaniljekake med lys sjokoladekrem og to lag med jordbærmousse.

Trekk og pynt er av sukkerpasta.







Ideen til kaninen fikk moren etter å ha sett denne dåpskaken, hvor jeg hadde laget en sukkerpastaversjon av dåpsbarnet sin favoritt - en kosekanin.

Denne gangen var det denne kaninen jeg skulle lage en modell av:


Og hvor dette ble resultatet: 



Veldig koselig med slike personlige preg på dåpskakene, synes jeg :)

Gratulerer så mye med den store dagen til store og små!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tilbakemeldinger blir jeg glad for vettu!