søndag 27. januar 2013

Minnie mus kake


Dette var virkelig et moro oppdrag!
Moren til bursdagsbarnet sendte meg bilde av designet hun ønsket på kaken, og jeg gjorde mitt beste for å innfri.

Temaet var Minnie Mus , og her er resultatet:



Kaken skulle ikke være til mer enn 20-25 personer, men siden jeg ønsket å beholde det inntrykket som en kake på tre etasjer gir, lagde jeg den nederste etasjen som en dummie (isopor"kake").




Innholdet i resten av kaken er:

2. etg. - sjokoladekake med lys sjokoladekrem, rørte bringebær og hvit sjokolademousse.

3. etg. - regnbuekake med hvit sjokoladekrem med vanilje.

Trekk og pynt er av sukkerpasta.




Søte ører på toppen, som gjør hele kaken.




En rød rose pryder også toppen.




Navnet på bursdagsbarnet på en banner.




Små detaljer som gir hele kaken en helhet.

Synes selv at kaken ble ganske så søt, og veldig passende til en skjønn liten jente som fyller 2 år.
Gratulerer så mye med dagen!
Håper at kaken falt i smak :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tilbakemeldinger blir jeg glad for vettu!