søndag 26. august 2012

Bryllupskake 25.08.12

Denne bryllupskaken har vært planlagt ganske lenge, og jeg har virkelig gledet meg mye til å lage den!
Bruden hadde klare ønsker om hvordan den skulle bli, og jeg håper at både hun og brudgommen ble fornøyde med resultatet.

Og slik ble den:


Veldig flott design synes jeg, så elegant og spesielt :)


Innholdet i kaken er også litt utenom det vanlige:

1. etasje - sjokoladekake med et lag makronbunn, fylt med sjokoladefugde, karamell med grovhakkede hasselnøtter og sjokolademousse.
2. etasje - espressokake med sjokoladefugde, lys sjokoladekrem og moccamousse med ristede mandelflak.
3. etasje - vaniljekake med sjokoladefugde og lys sjokoladekrem.

Nam nam, sier bare jeg!

Kaken er trukket i marshmellowsfondant og pynten er laget i sukkerpasta.
Den nederste etasjen er en kakedummie.



Storkoste meg virkelig med å lage pynten. Utfordringer settes stor pris på :)


Gratulerer så mye med den store dagen til brudeparet!








2 kommentarer:

  1. Kjempelekker og anderledes.Gøy å lage noe nytt.Blir mye kaker som ligner hverandre rundt omkring. Godt jobba:)

    SvarSlett
  2. Nydelig kake Tone!
    Skjønner jo hvor en skal gå hvis en vil ha kakedrømmer oppfylt!

    SvarSlett

Tilbakemeldinger blir jeg glad for vettu!