søndag 13. november 2011

Prinsessen og hennes svevende slott

Jeg (og maaange andre hobbybakere) er et STORT Debbie Brown fan, og har lenge hatt lyst til å prøve meg på et av hennes kakedesign. Og siden min lillesøster har snakket om dette slottet helt siden hun så det i en bok her hos meg, ble valget lett da hun og jeg bestemte oss for at vi skulle lage en kake denne helgen.

Dette ble resultatet:


Prinsesse-lillsøsteren min ble veldig fornøyd!


En søt liten prinsesse som leker med småtippene utenfor slottet sitt.


Selve kaken er vaniljekake med lys, luftig sjokoladekrem.
All pynt, trekk osv er sukkerpasta.
"Vinduene" er malt med sølv-konditorfarge.

Det var forresten første gangen jeg prøvde meg på den berømte sukkerpastaen, så det var moro!
Noen omganger til, så har jeg nok skikkelig dreisen på den.


Tror nok dette er en kake de fleste småjenter hadde likt!




3 kommentarer:

  1. Tone! Du er heilt rå! Eg er super imponert.
    Gler meg til å følga bloggen videre!
    Klem fra Agnetha i frå Flåto ;)

    SvarSlett
  2. Seie som min klassekamerat ;) Du e RÅ!!
    Eg bøye meg i (kake)støvet! :)
    Den eine kaka meir fantastisk enn den andre!
    Glede meg te å se neste "kakemirakel" :D
    Knip fra Randi frå Rullestad ;)

    SvarSlett
  3. Tusen takk, begge to :D
    Koselig med tilbakemeldinger fra "gamle" kjente :)

    SvarSlett

Tilbakemeldinger blir jeg glad for vettu!